Moje Konto  Zawartość koszyka  Zamówienie  
  Sklep » Strona Główna » Korzystanie z Serwisu Moje Konto  |  Zawartość koszyka  |  Zamówienie   
Kategorie
Artykuły BHP i Ppoż (8)
Cenniki (44)
Cenniki archiwalne (9)
Druki akcydensowe (20)
Dzienniki Ustaw
HACCP GMP/GHP (26)
Instrukcje bhp i ppoż (206)
KNR-y KNNR-y KNP (132)
Literatura fachowa (1334)
Polskie normy (9)
Programy komputerowe (123)
Sekocenbud - 10% RABAT (27)
Urządzenia bezpieczeństwa drogowego (43)
Znaki drogowe (144)


Producenci
Nowości więcej

Izolacyjność termiczna i nośność murowanych ścian zewnętrznych. Rozwiązania i przykłady obliczeń
35,00zł
Wyszukiwanie
 
Wpisz słowo aby wyszukać produkt.
Wyszukiwanie Zaawansowane
Informacje
Wysyłka i Zwroty
Bezpieczeństwo
Korzystanie z Serwisu
Program Lojalnościowy
Kontakt
Korzystanie z Serwisu

Sklep internetowy matmar.pl działający pod adresem http://matmar.com.pl/ prowadzony jest przez Firmę Handlowo-Usługową Matmar Urszula Szurpicka z siedzibą w Opolu przy ul. Niemodlińskiej 19 lok. 36, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 25208, Regon 531542827, NIP 754-115-78-11.

Słowniczek:

Sklep – Sklep internetowy Matmar, działający pod adresem www.matmar.com.pl, prowadzony przez F.H.U. Matmar Urszula Szurpicka

Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka w rozumieniu art. 33 z indeksem 1 Kodeksu Cywilnego, dokonująca zakupów w Sklepie

§1. Przyjmowanie i realizacja zamówień

a. Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o towarach i usługach Sklep zamieszcza na stronie http://matmar.com.pl/.

b. Klientem sklepu może być osoba fizyczna posiadającą co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna lub jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

c. Zamówienia od klientów są przyjmowane przez stronę internetową http://matmar.com.pl/, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W celu złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego, z dostępem do sieci Internet, oraz przeglądarki internetowej umożliwiającej obsługę skryptu html / (np. Internet Explorer, Chrome, FireFox, Opera)

d. W celu złożenia zamówienia w Sklepie, konieczne jest posiadanie konta poczty elektronicznej.

e. W celu dokonania zakupów, Klient może wybrać jedną z możliwości:

i. Poprzez założenie indywidualnego konta na stronie Sklepu Założenie konta na stronie polega na uruchomieniu strony: http://www.matmar.com.pl/create_account.php wypełnienie zamieszczonego na niej formularza, w tym podania adresu poczty elektronicznej i ustanowienia hasła do konta, oraz zaakceptowanie regulaminu.

ii. Bez zakładania Konta, poprzez opcję bezpośredniego złożenia zamówienia oraz wypełnienia formularza zamówienia. Opcja ta nie gwarantuje możliwości śledzenia statusu swojego zamówienia oraz przeglądania historii zamówień.

f. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Sklep zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Klienta z prośbą o potwierdzenie wybranych zamówień.

g. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest do:

i. Wyboru zamawianych towarów

ii. Wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy lub adresu na jaki ma być wystawiona faktura

iii. Wyboru sposobu płatności

h. W przypadku niedostępności zamówionych towarów lub utrudnieniach związanych z realizacją zamówień, Sklep powiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w ciągu 21 (dwudziestu jeden) dni, od dnia zawarcia umowy i zwróci wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres poczty elektronicznej podanej w czasie składania zamówienia lub telefonicznie.

i. Przy sprzedaży promocyjnej lub wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona, określona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania zapasów objętych daną promocją.

§2.Zmiany w zamówieniach

a. Do momentu przekazania zamówienia do wysyłki, klient ma prawo zmienić zamówienie lub je anulować. W celu dokonania zmiany klient zobowiązany jest do kontaktu telefonicznego , e-mail ze Sklepem lub przez formularz kontaktowy z strony Sklepu

§3. Ceny towarów

a. Postanowienia dotyczące wszystkich towarów oferowanych na Stronie:

i. Ceny podane są w złotych polskich (PLN)

ii. Ceny zawierają podatek VAT

iii. Ceny nie zawierają ewentualnych opłat celnych (w przypadku wysyłki za granice Polski)

iv. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki lub dostawy

b. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia

c. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany lub anulowania akcji promocyjnej lub wyprzedaży, a także do wprowadzenia w nich zmian. Powyższe nie wpływa na złożone przez Klienta zamówienia dokonane przed wejściem danych zmian w życie.

d. Koszty dostawy doliczone są do ostatecznych kosztów zamówienia. Wszystkie koszty uzależnione są od formy dostawy wybranej przez Klienta oraz wielkości zamówienia (obowiązujących stawek operatora pocztowego lub firmy kurierskiej). Wszystkie informacje dotyczące wysyłki zamówień, podane zostały w dziale dotyczącym Zasad i Warunków wysyłki.

§ 4. Czas realizacji zamówień

  1. Czas realizacji zamówień uzależniony jest od ilości towaru w magazynie, czasu potrzebnego na skompletowanie zamówienia, przekazanie go do przewoźnika realizującego zamówienie oraz indywidualnych kwestii samego przewoźnika. Przy obliczaniu czasu dostawy uwzględnia się tylko dni robocze.
  2. Na terytorium Polski zamówienie może być realizowane według wyboru klienta:

i. Poprzez wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej

ii. Odbiór osobisty w siedzibie firmy Matmar, w Opolu, ul Niemodlińska 19 lok. 36 lub Matmar Plus we Wrocławiu przy ul Powstańców Śląskich 114, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

  1. Do krajów Unii Europejskiej zamówienie może być dostarczone przez Pocztę Polską lub firmę kurierską
  2. Do krajów poza Unią Europejską towary dostarczane są tylko za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  3. Klient zobligowany jest do sprawdzenia przesyłki przy jej odbiorze, w celu stwierdzenia uszkodzenia lub zniszczenia opakowania lub samej przesyłki z winy dostarczyciela. W razie wystąpienia powyższego, powinien zostać sporządzony protokół szkody w obecności dostarczyciela, który w przypadku ewentualnej reklamacji, ułatwi jej rozpatrzenie.

§ 5 Formy płatności

a. Za zamówienia dostarczane na terytorium Polski, klient może zapłacić:

i. Poprzez płatność przy odbiorze zamówienia (proces realizacji rozpoczyna się po złożeniu zamówienia)

ii. Poprzez przelew bankowy lub elektroniczny (proces realizacji rozpoczyna się po wpłynięciu należności na konto bankowe Sklepu)

ING Bank Śląski 95 1050 1504 1000 0090 7454 1781

b. Za zamówienia dokonane spoza granic Polski, jedyną akceptowalną formą płatności jest przelew bankowy / elektroniczny ING Bank Śląski PL95 1050 1504 1000 0090 7454 1781

§ 6 Reklamacje

  1. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Wszelkie prawa wynikające z gwarancji realizowane są przez ten podmiot, na zasadach przewidzianych w dołączonej karcie gwarancyjnej
  2. W razie wadliwości towaru, Klient może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych (jeżeli takowe posiada) albo z uprawnień przysługujących mu na ogólnych zasadach wynikających z prawa cywilnego.
  3. W przypadku gdy rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy albo wystąpi brak właściwości o której istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, jak również sytuacja w której rzecz została wydana w stanie niezupełnym, kontrahent ma prawo skorzystania z uprawnień z tytułu rękojmi, o ile o zaistniałych wadach nie wiedział.

i. Kupując traci powyższe uprawnienia jeżeli nie zawiadomi o powstałej wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia lub w ciągu miesiąca po upływie czasu, w którym przy zachowaniu należytej staranności mógł je wykryć

ii. W stosunkach między osobami prowadzącymi działalność gospodarczą, utrata powyższych uprawnień następuje jeżeli kupujący nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie, a w wypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.

iii. W każdym wypadku uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po upływie roku od wydania towaru kupującemu.

iv. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne

d. Szczególny reżim dotyczący niezgodności zakupionego towaru z umową w sprzedaży konsumenckiej

i. W pierwszej kolejności Klientowi przysługuje uprawnienie do doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową (poprzez żądanie nieodpłatnej naprawy) albo wymiana towaru na nowy.

ii. W drugiej kolejności (w przypadku niemożności naprawienia wad, wymiany towaru na nowy, lub w przypadkach gdy takie działania związane byłyby z nadmiernymi kosztami lub zbyt długim okresem oczekiwania), Klientowi przysługuje uprawnienie do obniżenia ceny towaru lub odstąpienia od umowy.

iii. Klient powinien zawiadomić Sklep o niezgodności towaru z umową, przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia tej niezgodności, w przeciwnym razie traci swoje uprawnienia.

iv. Uprawnienia wygasają, gdy w ciągu dwóch lat od wydania towaru klientowi, nie ujawni się jego niezgodność z umową.

v. Wszystkie roszczenia ulegają przedawnieniu z upływem roku, od dnia wykrycia niezgodności towaru z umową.

e. Wyjątek w procedurze reklamacji stanowią programy komputerowe posiadające elektroniczny klucz aktywacyjny. Aby dokonać reklamacji tego typu produktu, należy skontaktować się z jego producentem (dystrybutorem), który zobowiązany jest wysłać do Klienta drogą elektroniczną informację o przyczynach usterki. Wydrukowana wiadomość razem z towarem stanowią podstawę do uznania reklamacji, zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu na pełnowartościowy.

§ 7. Prawo odstąpienia od umowy

a. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.

b. Zwracane towary muszą być kompletne, zwrócone w stanie niezmienionym, chyba , że zmiana ta była konieczna w granicach zwykłego użytkowania (np. płyty CD w niezniszczonych pudełkach, programy z dołączonymi instrukcjami itd.)

c. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o zwrocie na adres:

F.H.U. Matmar Urszula Szurpicka

Ul. Niemodlińska 19 lok. 36

45-710 Opole

d. Koszt dostawy towaru podlega zwrotowi (proporcjonalnie do kosztu poniesionego za jego przesyłkę). Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi

§ 8. Zwrot należności

a. W przypadku zaistnienia ewentualności, zobowiązujących Sklep do zwrotu klientowi należności, zwrot taki następuje w ciągu 7 dni roboczych.

b. W powyższym, Sklep skontaktuje się Klientem w celu ustalenia formy zwrotu należności.

§ 9. Dane osobowe

a. Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów realizacji zamówienia oraz umieszczenia ich w bazie Sklepu.

b. Dane osobowe są chronione zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

c. Klienci Sklepu maja prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.

§ 9. Postanowienia końcowe

a. Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem a F.H.U. Matmar Urszula Szurpicka

b. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

c. Sklep nie ponosi odpowiedzialności, za błędy w zamówieniach wynikłe z podania przez Klienta błędnych danych.

d. Sklep, w celu ułatwienia korzystania z witryny, używa plików Cookies. Klient, który nie wyraża zgody aby plik Cookies były wykorzystywane przez jego urządzenie, powinien wybrać odpowiednią opcję w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

e. Ewentualne spory pomiędzy Sklepem a Klientem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)

f. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z późn. zm. ) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 z 2000r. ,poz.271 z późn. zm.).

g. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 października 2013 roku

h. Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie po upływie 7 dni od ich ogłoszenia, i zostaną ogłoszone na stronie Sklepu.

Kontynuuj
Koszyk więcej
...jest pusty
Zaloguj się
Adres E-mail:
Hasło:

Nie pamiętasz hasła?

Bezpieczne logowanie

Nowe konto
Bestsellery
01.Książka obiektu budowlanego 101 szt.
02.Książka obiektu budowlanego 1 szt.
03.Konstrukcje stalowe. Przykłady obliczeń według PN-EN 1993-1. Cz. 1. Wybrane elementy i połączenia-A.Kozłowski
04.Książka obiektu budowlanego 11 szt.
05.Książka obiektu budowlanego 51 szt.
06.Dziennik budowy "cienki" 10 stron
07.Budownictwo ogólne dla architektów
08.NAWIERZCHNIE DROGOWE Z BETONU CEMENTOWEGO
09.Księga obmiarów robót 31 szt
10.Książka obiektu budowlanego 31 szt.
Promocje więcej
Sekocenbud Biuletynu cen robót elektrycznych BRE 3 kw 2017
Sekocenbud Biuletynu cen robót elektrycznych BRE 3 kw 2017
32,00zł
31,32zł
Recenzje więcej
Obecnie nie ma recenzji o produktach